Anoniem 7/10 16-09-2025 Verzenden via DHL was slecht.. zeker fout DHL...pakje niet op tijd ... werd aangegeven zoek... ik blijf altijd thuis voor de pakketdienst.Verpakking kan iets beter...Koffie lepels in een doosje b.v.Producten zijn goed.Om iets weg te geven heb ik zelf alles ingepakt