Reviews

Sola

8.9 / 10
3085 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Anoniem

7/10

Verzenden via DHL was slecht.. zeker fout DHL...pakje niet op tijd ... werd aangegeven zoek... ik blijf altijd thuis voor de pakketdienst.

Verpakking kan iets beter...Koffie lepels in een doosje b.v.
Producten zijn goed.
Om iets weg te geven heb ik zelf alles ingepakt


Score voor Sola: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Zie order