Mevrouw van Sluys

Blij met deze slotenmaker, daar ik eerst een malafide slotenmaker bedrijf had in gehuurd. Ik kreeg een prachtig nieuwslot, met 3 nieuwe sleutels en een mooi afdekplaatje aan de voorkant. Hij kwam om 18:00 uur helpen, terwijl zijn tijd er eigenlijk opzat. Toch moet ik iets vertellen, want de andere dag keek ik naar mijn kozijn, dat zag er niet uit, dat was schrikken. Heb ik deze meneer nog voor terug gebeld. Omdat ook het blok in het kozijn vervangen werd, kan het voorkomen, dat er veel ruimte over is in het kozijn. Maar daar kan de slotenmaker, niets aan doen. Want meestal is het door een schilder netjes dicht gekit en geschilderd, zodat je er niets van ziet. Als het eruit moet kun je dus best schrikken van de ruimte, om het slot heen. Dat had ik dus ook. Toen ik het oude er nog eens bij pakte, zag ik heel veel oude kit er rond zitten. Dus ik bied hierbij de aardige slotenmaker mijn welgemeende excuses aan, voor mijn onwetendheid. En dank u nogmaals voor uw hulp. Ik schrijf dit er expres bij, want het is jammer, als iemand je goed helpt en door een misverstand een moment denkt van niet. Marina.

Score voor Slotenmeester: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja