lock-it b.v.

Uiterst frustrerend en teleurstellend

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had mijn fiets vandaag zoals altijd op slot gedaan met een extra hangslot erop. Echter toen ik wilde vertrekken brak opeens de sleutel van het hangslot eraf en aangezien ik dat gebonden had aan een paal kon ik daardoor logischerwijs niet vertrekken. Helaas had ik ook op dat moment niet de middelen om zelf de situatie te doen oplossen en schakelde ik zodoende noodgedwongen op een bedrijf die mij met dit probleem zou kunnen helpen, in dit geval dus lock-it. Aan de telefoon werd medegedeeld, en dit werd mij zo ook verteld tot 2x toe, dat het om een bedrag zou gaan van 45 euro. Ik zou dan ook een uur moeten wachten voordat ze naar mijn locatie konden komen. In realiteit heb ik 2 uur zitten te wachten en voor een paar seconden zaagwerk kwam de werkelijke rekening in beeld: 145 euro! Echt te schandalig voor woorden (even los van het weekendtarief wat ze hanteren, anders was ik 'slechts' 98 euro kwijt. Maar dat ze dergelijke bedragen hanteren voor dit soort simpel zaagwerk, onvoorstelbaar. Of het nou gaat om 145 euro of 98 euro, zulke bedragen vraag je niet voor dit soort werkzaamheden. Ik ben dan ook zeer ontstemd over de hele gang van zaken en dit soort praktijken is toch echt de klant, die zoals in mijn geval totaal met de rug tegen de muur staat, geld zitten af te troggelen. Deze ervaring is eens maar nooit mee.

Reactie Slotambulance:

Het is jammer heel jammer dat hier niet geluisterd is naar een goed en welgemeend advies aan de telefoon. ik ben de persoon geweest die meneer aan de telefoon heeft gehad.
Ik heb hem verteld dat de kosten 's avonds en in het weekend € 145,- euro waren. Een en ander staat ook duidelijk vermeld bij ons op de website....
Ik heb hem uitgelegd tot 3x toe dat de kosten op een normale werkdag € 25.- zouden zijn.
is het de moeite wel waard om zoveel geld uit te geven?? was de vraag van mijn zijde.
Het antwoord was ik heb geen keus.... Dat heb ik te respecteren !!!
Wat ik nog wel kwijt wil is dat het infantiel is om te denken dat een monteur ,op een zaterdagavond, met een bedrijfsbus kan langs komen voor het bedrag van €45.- (inclusief €7.81 btw). Geen monteur die daar zijn vrije zaterdagavond voor wil opofferen.

Score voor Slotambulance: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: kabelslot van fiets verwijderd dmv zaag