Slimster

S.R

In februari jl. via internet per toeval op Slimster gekomen. Op zoek naar een betrouwbare schilder voor het spuiten van muren en deuren op basis van offertes en reviews qua betrouwbaarheid.

Er werd telefonisch supersnel door 3 bedrijven gereageerd...Heb met alle drie een afspraak op locatie gemaakt voor een  prijsopgave...

Twee bedrijven o.a. klusbedrijf Deden en schilderwerken van Dalen zijn zonder tegenbericht - NIET - komen opdagen.

De derde Bouwman spuitwerken genoemd... zijn wel keurig op locatie geweest voor een prijsopgave. Vreemd genoeg stonden zij niet tussen de contacten..Wisten niets over Slimster wie of wat Slimster was.
Konden ook geen contactkaartje overhandigen. Reviews wel naar gevraagd  maar tot op heden niet gekregen.

Totale ervaring...
Erg vaag allemaal.
Wat een tijdverspilling!

Reactie Slimster:

Beste mevrouw,
Bedankt voor uw uitgebreide reactie.
Wij betreuren de gang van de zaken. Het is erg ongelukkig dat, ondanks het goede eerste contact, beide bedrijven niet zijn komen opdagen.
Wij hebben ons best gedaan hierin te bemiddelden, echter gezien de drukte in de markt mocht dit niet baten.
Wij hopen dat u inmiddels een goede schilder heeft gevonden. Mochten wij nogmaals extra voor u op zoek moeten gaan, staan wij voor u klaar.
Slimster Klantenservice

Score voor Slimster: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee