Slimster

Vloerverwarming Thermal Solutions

Via slimster een aantal offertes opgevraagd en op basis van de recensies was de keuze op Thermal Solutions gevallen. Wat een spijt hebben wij hiervan!

Sinds de plaatsing van de vloerverwarming in augustus j.l., zijn we bezig geweest met een niet-functionerende vloerverwarming. De vloer wordt niet goed warm en een groot deel +/-25m2 blijft koud. Ook bleek dat de leidingen te kort afgeknipt zijn waardoor er behoorlijk wat spanning op stond. Dit probleem is opgelost door er 5 reparatiekoppelingen tussen te plaatsen. Het is niet alleen een lelijk/slordig aangezicht, maar heeft ook geen positief effect op de doorstroom (zie foto). Daarna bleek ook nog eens dat niet alleen de pomp op zijn kop geplaatst was, maar ook de aanvoer- en retourleidingen verkeerd-om aangesloten waren!

Thermal Solutions i.e. Faisal, was van mening dat de vloerverwarming verkeerd ontlucht en gevuld was. Hij beloofde dat het systeem zou gaan werken zodra dit goed gebeurd is. Faisal is toen zelf langsgeweest om het systeem te vullen. Echter, het systeem functioneerde nog altijd niet. Dat was ook de laatste keer dat wij hem gezien hebben. Na vele contactpogingen en aandringen, stuurde Faisal (zonder dit te overleggen!) andere mensen langs die niet alleen onbeschoft, maar ook niet kundig genoeg waren.

Toen uiteindelijk bleek dat het probleem niet hier lag, werd beweerd dat het probleem zou liggen aan onze “oude kapotte Wilo pomp” die de doorstroom naar de radiatoren op de eerste verdieping reguleert. Faisal gaf aan dat als wij deze pomp zouden vervangen, het probleem dan verholpen zou zijn. Na een bezoek van een installateur van een ander bedrijf bleek de pomp niet kapot te zijn, maar dat Thermal Solutions de aan/uit knop op de pomp over het hoofd had gezien!

Na meerdere contactpogingen, kregen wij eindelijk Faisal aan de lijn. Dit keer zou het liggen aan de pomp op de verdeler. Hij stelde voor om deze te vervangen met een andere. Weer ging er een lange tijd overheen voordat er iemand onaangekondigd op de stoep stond. Na de plaatsing van de pomp, maakte het systeem enorm veel lawaai en nog steeds werkt het systeem niet.

Na wederom meerdere contactpogingen kreeg we hem weer eindelijk aan de lijn. Er werd afgesproken dat er een andere verdeler geplaatst zou worden. Ook nu weer stuurde Faisal iemand onaangekondigd langs. Hij zelf was onbereikbaar. We hebben eenzelfde verdeling erop gekregen en ook nu weer zonder resultaat.

Het is ons hierna helaas niet gelukt om in contact te komen met Faisal. We hebben Faisal uiteindelijk in december aangeschreven en verzocht het systeem te komen ontkoppelen en om een restitutie. Jammer genoeg, heeft hij hier tot op heden niet op gereageerd.

De ervaring met Thermal Solutions is kortweg rampzalig. Het proces heeft ons ontzettend veel tijd, energie en frustraties gekost. We hebben veel geld uitgegeven aan een systeem dat niet functioneert. Hij heeft ons letterlijk in de kou laten staan! Het is winter en we gebruiken uit nood een elektrische verwarming omdat de vloerverwarming niet werkt.

Wij zouden Thermal Solutions dan ook aan niemand aanraden!

Reactie Slimster:

Beste heer/mevrouw,
Wij vinden het uiteraard erg vervelend dat de ervaring met het bedrijf Thermal Solutions niet aan de verwachting heeft kunnen voldoen.
Afgelopen periode is er al veel contact tussen u, ons en het bedrijf. Wij hebben er alles aan gedaan om samen tot een oplossing te komen. Het blijft een zeer technische en complexe situatie i.c.m. de reeds andere aanwezige installaties.
Wij hebben geprobeerd te bemiddelen en advies te geven. Wij hopen dat er inmiddels het probleem is gelokaliseerd.
Klantenservice Slimster

Score voor Slimster: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee