Lauren Yntema

Wij hebben de service van het kantoor van Skichalets.nl als zeer plezierig en professioneel ervaren. Zeer behulpzaam waren ze. We kenden het catered concept niet en we wilden graag veel informatie. We hebben veel getelefoneerd en ze legden alles goed uit. Ze namen echt de tijd voor je. We dachten dat zo'n chaletstaf continue om je heen zou zijn en inbreuk op je privacy zou hebben. Maar hoe zo'n chaletstaf alles doet is ons 1000% meegevallen. En meegevallen is niet het goede woord. Het is werkelijk fantastisch hoe zij voor je koken, het ontbijt klaarmaken en afruimen en lekkere hapjes maken als je terugkomt van de piste. Ze doen dit op een manier dat je ze amper merkt en ziet. Heel professioneel en geruisloos. Het zijn hele sympathieke mensen die precies weten dat je als huurder je privacy nodig hebt. Je zit toch met familie en vrienden in een vakantiehuis en je hebt het toch over veel dingen met elkaar. In één woord, geweldig hoe heerlijk ze koken. Wij zijn om en zullen zo'n catered skichalet blijven boeken.

Top service van het kantoor in Nederland en ook in het chalet zelf in Oostenrijk. We hebben genoten van het heerlijke eten. De staf houdt het chalet ook helemaal schoon. Je hoeft niets te doen, alleen maar genieten van het catered chalet concept. Bedankt voor alles en tot volgend jaar.

Score voor Skichalets.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja