Rogier Cuijlenburg

Weer geweldig was het. De verzorging door de staf was perfect. Iedere morgen stond er een uitgebreid ontbijt klaar. Werd de boel voor je afgeruimd. De hapjes bij terugkomst waren heerlijk en iedere dag wat anders. Dus gevarieerd. Het diner was ook heerlijk. We hadden aan de chalet staf gevraagd of ze eerst voor onze kinderen wilden koken en dat deden ze met alle plezier. De kinderen konden daarna lekker nog even spelen en dan naar bed. Daarna gingen wij aan tafel en konden we gezellig nog borrelen met elkaar terwijl de kinderen boven op bed lagen. Super concept is dit. Wij hebben dit jaar voor het eerst zo'n catered skichalet geboekt en het is ons uitstekend bevallen. Dit gaan we volgend jaar weer doen. Het chalet is trouwens heel ruim. Er zijn meerdere gemeenschappelijke ruimten, dus met kinderen ideaal. Zij konden leuk met elkaar in een ruimte spelen en de ouders konden dan gezellig een wijntje en een biertje doen in een andere woonkamer. Het chalet is schoon en wordt dagelijks schoongehouden. Ook is de ligging ten opzichte van het centrum, skiliften en pistes uitstekend. Je bent er zo.

Prachtig chalet. Super concept zo'n catered skichalet. Geweldige service door de chaletstaf. Voor wintersporters die niet bekend zijn met dit concept. Echt een keer doen. Het is zo relaxed en betaalbaar. Alle drank is onbeperkt en gratis.

Score voor Skichalets.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja