Jesper van Steenove

Wij zijn dit winterseizoen met de Kerstvakantie in het prachtige skichalet Sonnenspitze in Fiss bij Skichalets.nl geweest en het was super. De staf was zeer gastvrij en behulpzaam en deed werkelijk alles om onze vakantie tot een success te maken. En dat is ze volledig gelukt. We hebben genoten van het heerlijke eten. We eten geregeld in restaurants, dus we zijn echt wel wat gewend en we weten heel goed waar we over praten. Met veel passie en zorg kregen we een uitstekend en uitgebreid ontbijt, heerlijke après-ski hapjes en het diner was iedere dag weer iets bijzonders. We hebben er zeer van genoten en de kinderen hebben ook gesmuld. Op onze wens heeft de chaletstaf ook vroeger voor de kinderen het eten verzorgd zodat ze bijtijds lekker naar bed konden gaan. Want daar waren ze wel aan toe na een dag op de ski's. Vorig jaar hadden we ook dit chalet geboekt en toen was het ook uitstekend. We boeken al vele winters bij Skichalets.nl en de service is heel goed bij ze. We hadden een paar jaar geleden moonboots vergeten mee te nemen en die hebben ze kosteloos vanuit Oostenrijk naar ons adres in Nederland gestuurd en met een leuk kaartje er zelfs bij van de chaletstaf. Dus ze komen hun beloftes meer dan na. Het is een toporganisatie. We raden Skichalets.nl beslist aan en ook dit chalet met deze hele goede professionele chaletstaf. Chapeau Skichalets.nl voor de geweldige vakantie in Fiss!!!

Skichalet Sonnenspitze in Fiss is zeer ruim en ligt op een paar minuutjes van de piste en de lift. Je loopt zo via een prachtig wandelpad naar het centrum van Fiss.

Score voor Skichalets.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja