Fien Jagtman

Het was weer als vanouds, weer fantastisch. Het catered concept van Skichalets steek met kop en schouders uit boven andere catered chalet organisaties. Het eten was zeer gevarieerd en alles werd vers klaargemaakt door een hele aardige chaletstaf. Ze hebben enorm hun best gedaan om het ons naar de zin te maken. Als er iets ontbrak bij het ontbijt, dan vroegen we het even en het werd meteen in orde gemaakt. Ze hadden diverse verse broodjes en alle beleg die je maar wilt. Het is heerlijk als je ontbeten hebt, je niks hoeft af te ruimen en schoon te maken. Je kunt meteen naar de piste. De skiliften en pistes zijn niet ver. Je bent er zo. Het is een heel ruim opgezet chalet met een paar grote woon-/eetkamers en een kleine. De slaapkamers zijn mooi, netjes en zeer ruim. Het is een geweldig huis, waar we zeker terugkomen. Skichalets, bedankt en tot volgend jaar.

We zaten in skichalet Sonnenspitze. Een heerlijk ruim chalet met een hele goede chaletstaf. Ze hebben ons helemaal in de watten gelegd.

Score voor Skichalets.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja