Nicol

De eerste indruk was prima, precies wat we wilde dus besloten om bij simons kozijnen te bestellen en te laten plaatsen.. Maar o wat hadden we het mis!! In maart de offerte gekregen met afspraak plaatsing eind augustus / begin september. Uiteindelijk is het begin november geworden. Met de start begonnen de problemen. De kozijnen paste niet. Met als gevolg er een heel deel gebroken moest worden van de binnenmuren. Wat zag het eruit. Toen al spijt dat ik eraan begonnen was. Maar hier hield het niet op. 2 dagen werk ingepland en zijn 7 of 8 dagen bezig geweest. En de rest.. En dan hoe gaan we alle beschadigingen oplossen? Dit bleek al een groot probleem te zijn. Liever niet als wel. Ik moest niet zo moeilijk doen en genoegen nemen met wat hij voorstelde. De herstelwerkzaamheden laten stucen door iemand die geen sucadoor is. En vaak is terug geweest. Krijgen we vensterbanken die aan beide kanten een cm te kort zijn. Missende onderdelen die er maar niet komen. Afwerklijsten wat er niet uit ziet. ( dus vraag goed hoe het eruit ziet, ze kunnen wel zeggen hiermee werken we af maar als je het ziet ga je hier niet mee akkoord.) Werknemer die vraagt aan mij of ik een revieuw wil schrijven. Prima doen we! Alles moeten controleren of het wel gedaan is. Zitten alle dopjes erop? Is het wel gekit? Zit er wel compressieband? De kozijnen tochten!! Enz. Gaande weg werd het contact er niet beter op. Is er weer een dag tussendoor iemand geweest krijg je niets meer te horen. Dus dan zelf maar weer aan de bel trekken. Dan stuurt ie zijn mannetje weer en hoor je vervolgens weer niets van meneer simons. Ook als hij tegenover je staat en je stelt een vraag zwijgt hij gewoon. Nog geen excuus voor alle ellende kan ervanaf. Ja na het 2 keer gezegd te hebben dat een excuus op zijn plaats is komt er een ongemeend excuus.
Maar als de rekening betaald moet worden dan weet hij je wel te vinden..
Al met al na 5 maanden eindelijk van alle ellende af voor een werk wat 3 dagen zou duren.

Ik raad het niemand aan om hier iets te bestellen en krijgt hierdoor door alle problemen en zorgen die ik ermee heb gehad ook 0 sterren!!!

Reactie Simons Kozijnen:

Beste Nicol,
Dank voor het delen van uw ervaring.
Goed dat we na ons laatste contact alles na tevredenheid op hebben kunnen lossen.
wij wensen jullie veel plezier en comfort met onze producten.
met vriendelijke groet, Team Simons Kozijnen.

Score voor Simons Kozijnen: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee