Joyce Aarts

Wij hebben een paar maanden geleden een nieuw kozijn geplaatst gekregen. Bij het opmeten hebben we aangegeven dat we graag onze huidige raamdecoratie zouden willen behouden. Dit was allemaal geen probleem. Na oplevering van het kozijn bleek dit helaas niet meer het geval. Één van de drie plisségordijnen paste niet meer. Jammer, kan gebeuren maar we hadden van Simons een passende oplossing verwacht. We moesten maar eens langskomen in de showroom om het over een oplossing te hebben. De enige oplossing die ons aangeboden werd, was om nieuwe raamdecoratie bij Simons te kopen à 1400 euro waar we 200 euro korting op konden krijgen. Dit vonden wij absoluut geen nette oplossing. We werden hierbij bovendien verplicht om bij Simons de raamdecoratie af te nemen (en dat terwijl we al niet op één lijn zaten wat betreft te oplossing). Bovendien staat 200 euro korting op zo'n grote kostenpost totaal niet in verhouding. Uiteindelijk hadden we afgesproken om 200 euro van de factuur van het kozijn af te halen. Na opnieuw vragen stelde Rob dat het om een misverstand zou gaan en dit niet de afspraak was, dus de enige compensatie die Rob aangeboden had was hierbij ook van de baan. Kort gezegd, ik koop hier nooit meer één kozijn en beveel dit bedrijf niemand aan. Samengevat hoe wij Simons hebben ervaren: niet oplossingsgericht, niet klantvriendelijk, werkt puur voor de winst en slordig in de afwerking.

Score voor Simons Kozijnen: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee