Paul van Weereld

De bestelling heeft even geduurd, 6 maanden, maar dat is de trend vandaag de dag. Maar eindelijk zijn ze dan prima geplaatst vandaag. Ervaring leert met dit bedrijf dat ze enigzins graag het hele factuur bedrag betaald zien hebben voor plaatsing van de shutters wat in mijn beleving niet zo hoort. een aanbetaling is prima, maar het totale bedrag pas betalen na plaatsing en dat alles ok is achtergelaten, dit geeft iets meer service en rust voor de klant. Ik heb het wel kunnen regelen op mijn manier maar dit zou standaard moeten zijn in mijn beleving. Verder prima alles opgemeten en klopte alle maten perfect.

De monteurs Joerie en Rene hebben vandaag laten zien dat vakmanschap nog bestaat. Monteurs dachten mee met de klant en hebben de shutters prima geplaatst. Ter plekke konden er nog wat kleine details aanpast worden zodat alles nog mooier en functioneler werd. Dit maakte het lange wachten op de shutters dan ook onderschikt, want alles is geplaatst zoals we besteld hadden met de nodige zorgvuldigheid. Joerie en Rene nog super bedankt voor jullie geleverde werk.

Score voor Shutterkoning: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Shutters