Bazuin

Gisteren heeft Martin uit Eindhoven onze shutters geplaatst. Hij zou om 09.00 beginnen en hij kwam perfect op tijd binnen. Een klus die denk ik eigenlijk voor 2 mensen bestemt was, maar vanwege Corona loste Martin het in zijn eentje op. De shutters hangen perfect, zelfs mooi afgekit omdat er onverwacht een opstaand randje "parten speelde", geen probleem voor Martin. Toen hij vertrok was er totaal niets dat erop wees dat hij binnen gewerkt had. Al met al, Martin top medewerker en je verdient alle lof voor het werk dat je afgeleverd hebt, bedankt.
Bedankt ook aan Shutterkoning zelf, voor het leveren van een kwalitatief goed en concurrerend product. Toen we begonnen met onze oriëntatie voor shutters kwamen we vaak uit op bedrijven die 2x de prijs vroegen, dus we zijn erg tevreden op alle fronten. Misschien duurde het wat lang voor ze er waren, maar hé het is de moeite waard geweest.

Efficient, concurrerend, kwaliteit, oplossings gerichte installateur, netjes, opgeruimd en opgewekt in zowel het begin als eind traject.

Score voor Shutterkoning: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Shutters