Hele slechte bedrijf, mensen trap niet in hun mooie verhaal. Vooral mevrouw Carolien. Ik heb 5 maanden geleden shutters besteld terwaarde van 4000 euro. Ik moest ze bellen wanneer het na 5 maanden geleverd en gemonteerd worden, en ja toevalig was het net binnen en ze maakte afsraak op een vrijdag voor de dinsdag daarop, op zaterdag emailde dat monteur dinsdag niet kon en dat donderdag komt (had ik in tussen heel veel moeite om vrij tekrijgen en oppas regelen) en natuurlijk wilde ze 4000 in totaal (1000 euro 5 maanden geleden al gekregen), een dag voor donderdag belde ze dat 3000 euro vandaag moest binnen zijn anders komt monteur donderdag (vandaag) niet, ik zei nog komt hij wel want ik heb weer moeite gehad om vrij te krijgen, waar ze antwooorde JA. en raad eens wat ze vandaag belde dat monteur gister nacht ziek is geworden). Mensen dit bedrijf is niet te vertrouwen. Denk goed na voor dat je met hun in zee gaat ( van niet voor hun mooie verhaal en betaal zeker niet vooraf!!!!!!

geen. goed in slachtoffer rol in nemen

Reactie Shutterkoning:

Geachte heer Partovi,
Om te beginnen willen we graag nogmaals duidelijk maken dat de levering 16 weken in beslag heeft genomen en geen 5 maanden zoals door u vermeld. Dit betreft een uitloop van 2 weken t.o.v. de indicatieve levertijd van 14 weken. Gezien de wereldwijde problematieken de afgelopen maanden is dit onfortuinlijk maar helaas door ons niet te voorkomen.
Deze wereldwijde en nationale problematieken (COVID-19) dwingen ons zeer voorzichtig te zijn en wij dienen, net als elk ander bedrijf of persoon in Nederland, ons te houden aan regelgeving en gezond verstand. Door gezondheidsklachten van een van onze monteurs hebben wij de montageafspraak helaas moeten annuleren en verzetten. Wij hebben hiervoor direct contact met u opgenomen en getracht een snelle constructieve oplossing te vinden. Onze medewerkers krijgen echter furieuze en irreële opmerkingen naar hun hoofd geslingerd vanuit u, waarbij u het niet nalaat om hun persoonlijk aan te vallen en te dreigen met rechtzaken. Uw voorgestelde oplossing was dat wij toch maar de potentieel zieke monteur langs zouden sturen, wat gezien de ernst van de situatie in Nederland volstrekt belachelijk is. Toen wij u duidelijk hadden gemaakt dat dat niet ging gebeuren was de enige oplossing in uw ogen dat wij het volledige bedrag zouden terug betalen, u moesten compenseren voor het feit dat u uw patiënten heeft moeten afzeggen en dat er een rechtszaak zou volgen. Vooral van iemand die blijkbaar met patiënten werkt zouden wij op zijn minst wat begrip voor de situatie verwachten.
Dit alles neemt niet weg dat de situatie natuurlijk heel vervelend is en wij daar begrip voor hebben. Wij hebben in overleg met een van onze monteurs aangeboden om de montage de volgende dag uit te voeren (op een vrije dag van de monteur), dit was wederom niet bespreekbaar en belachelijk. Daarna zijn we nog verder gaan kijken en wederom in overleg met de monteur en u afgesproken dat de montage op de eerstvolgende zaterdag uitgevoerd wordt.
Dit soort situaties gebeuren helaas en wij proberen daar het beste van te maken, we stellen ons flexibel op en kijken naar de mogelijkheden om een oplossing te vinden die voor iedereen acceptabel en realistisch is. Wij doen er alles aan om al onze klanten tevreden te houden. Dat is wat wij doen. Uw houding in het hele proces, uw wijze van communiceren (o.a. schelden en persoonlijke opmerkingen richting onze medewerkers) en dit soort reviews is uw reactie op een situatie waar niemand iets aan kan doen.
Vanzelfsprekend worden uw shutters netjes door ons gemonteerd en hopelijk kunt u het fatsoen opbrengen om op een normale manier te communiceren tegen onze monteur die zijn vrije zaterdag opoffert om u tevreden te stellen.
Team Shutterkoning

Score voor Shutterkoning: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
shutters terwaard van 4000 euro