Gerard

Wij hebben een zeer zeer slechte ervaring met dit bedrijf de Shutterkoning, en zou dit bedrijf aan niemand adviseren! Het eerste contact verliep soepel en ook de montageafspraak verliep goed. Gebleken dus..... Klant binnen binnen en daarna maakt het voor Shutterkoning niet meer uit om een tevreden klant te hebben.

Het is schofterig hoe wij door de telefoon zijn behandeld door de dame. Zij laat je niet uitpraten. Zij hebben voor ons de verkeerde Shutters besteld maar zij beroepen zich, en schuilen zich, achter het bestelformulier. Wij hebben dit formulier niet opgesteld, zij wel.
Bij Shutterkoning is Shutterkoning De Koning en NIET DE KLANT IS KONING.

Klant binnen halen

Reactie Shutterkoning:

Beste Gerard,
Bedank voor uw feedback, alleen jammer om te horen dat u niet tevreden bent.
Wij zijn bij u geweest om in te meten, u wist toen nog niet welke kleur uw voorkeur naar ging. De kleur zou u later aan ons doorgeven. Mijn collega heeft de kleur staaltjes achter gelaten, dus dit zou niet fout kunnen gaan.
Vervolgens is er mail contact geweest en heeft u in de mail aangegeven dat u zwarte shutters wilde bestellen. Wij hebben toen een bestelformulier opgesteld met de zwarte shutters T05. Dat u uiteindelijk toch de kleur T06 wilde hebben is niet met ons gecommuniceerd. Ook had u het kunnen controleren doordat u de kleur staaltjes in huis had.
Omdat het om een product gaat wat speciaal voor u is geproduceerd kunnen wij dit helaas niet zomaar omwisselen. Ondanks dat de fout niet bij ons ligt willen wij tot op zekere hoogte u best tegemoet komen zodoende heb ik nog gevraagd om te kijken naar een oplossing maar ook hier krijgen wij een hoop gescheld vanuit u terug.
Ik heb u zojuist telefonisch gesproken maar ondanks te zoeken naar een oplossing verbreekt u de verbinding. Nogmaals ik vind het erg vervelend dat u niet tevreden bent maar helaas lukt het mij niet om tot een normaal gesprek met u te komen.
Michiel Broker

Score voor Shutterkoning: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Shutters