Ik heb een ontzettende slechte ervaring met dit bedrijf en zou dit bedrijf aan niemand uit mijn vriendenkring adviseren. Het eerste contact verliep soepel en ook de montageafspraak verliep fijn. Tijdens de montageafspraak bleek dat de shutter niet conform afspraak geleverd was en toen begon de ellende. Er werd geen contact met me opgenomen, er werd niet of te laat op e-mails gereageerd, er werd niet gebeld of weken later en vervolgens had ik het nakijken! Er werd gelogen, de monteur en de vertegenwoordiger dekte mekaar in en als klant heb je volledig het nakijken. Dikke pech!! Ik heb nog geprobeerd om contact te zoeken en er netjes samen uit te komen, maar er word gewoon niet meer gereageerd op mijn mails. Schandalig!! Waardeloze service!!

Verkoopgesprek

Reactie Shutterkoning:

Geachte klant,
Zoals wij u reeds meerdere malen, zowel telefonisch als per email, hebben aangegeven zijn de shutters 100% geleverd zoals op het bestelformulier vermeld staat. Hier is niet over gelogen, noch houden monteur en vertegenwoordiger elkaar het hand boven het hoofd. De maat staat duidelijk vermeld op het bestelformulier dat u getekend heeft, daarover kan geen discussie ontstaan lijkt me? Er netjes samen uitkomen kan niet inhouden dat wij kosteloos nieuwe shutters leveren terwijl wij exact hebben geleverd wat u besteld heeft.
Voor de lezers van deze review: het betreft de hoogte van een dwarsverbinding die is aangebracht in de shutters. Deze maat staat vermeld op het bestelformulier welke door de klant is getekend. klant had deze 2cm hoger gewild.

Score voor Shutterkoning: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Shutter