Johan Denekamp

Schutters zijn prima. Levertijd duurt heel lang, wel 15 weken. Langer dan aangegeven. Daarnaast stond in de kleine lettertjes dat zij het karton (wat heel veel was) niet meenemen, waar de shutters in waren verpakt. Heel vervelend! Heb dit aangegeven, maar hier werd niet behulpzaam op gereageerd.

Shutters is prima

Reactie Shutterkoning:

Beste Heer Denekamp,
Wij zijn in ieder geval blij dat u wel blij bent met de geleverde shutters, alleen jammer om te horen dat u zich stoort aan 2 punten.
1. U vindt onze levertijden erg lang.
Onze maatwerk shutters worden met veel zorg met de hand geproduceerd. Helaas heeft dit tijd nodig. Wij communiceren erg duidelijk dat wij werken met een indicatie levertijd van 10-14 weken.
in uw geval zaten we exact op de dag nauwkeurig op 15 weken. In 90% van de bestellingen kunnen wij binnen deze indicatie levertijd leveren echter in uw geval waren wij inderdaad 1 dag telaat. Onze excuses hiervoor.
2. Daarnaast stoort u zich erover dat wij de dozen niet hebben meegenomen.
Ik begrijp dat dit in sommige gevallen vervelend is maar bij de verkoop word dit duidelijk uitgelegd. Als dit erbij in geschoten is door onze verkoper staat het nogmaals duidelijk omschreven in het bestel formulier. U praat over kleine lettertjes maar wij hebben zelf ook een hekel aan kleine lettertjes zodoende hebben wij ons bestel formulier in 1 lettergrootte beschreven. Misschien dat u dit nog eens na kunt kijken. Nogmaals wij proberen alles zo transparant mogelijk te communiceren.
Ondanks deze twee punten hopen wij wel dat u van uw mooie shutters kunt genieten.
Team Shutterkoning

Score voor Shutterkoning: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Shutters