Remco is vrijblijvend bij mij langgewenst om shutters in te meten en een offerte te maken. Remco is vriendelijk, en denkt heel goed mee over de mogelijkheden en gebruikt zijn expertise voor advies, top !! Ik vond het best spannend om de kleur te kiezen vanaf een kleine staal. Dit omdat ik een kleur wilde die het meest leek op mijn keukenfrontjes. Gisteren zijn de shutters geplaatst door Nick. Hij belde keurig nog even binnen het tijdblok dat ik al had ontvangen dat hij over een half uurtje bij mij zou zijn. De shutters zijn werkelijk prachtig en Nick is naast een heel fijn persoon ook zeer deskundig te werk gegaan. Ik ben heeeeeel erg blij met het resultaat !! Hartelijk bedankt Remco en Nick voor het soepele en fijne contact met een chic resultaat !! Hartelijke groet Ingrid

Ik vond het persoonlijk contact van Remco aan huis en het ruim nemen van tijd voor advies en het meedenken erg vertrouwenwekkend ! Ook bij het plaatsen door Nick vond ik het contact erg fijn verlopen. Natuurlijk gaat het uiteindelijk om de kwaliteit en die is echt voortreffelijk !

Score voor Shutterkoning: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Luxury Shutters