Smits

Nou ik heb nu een jaar de shutters hangen en was tevreden alleen is een shutter door gaan hangen en moet er dus een monteur komen.
Nou dat is dus heel het probleem want heb al meerdere keren gebeld maar er wordt of niet opgenomen of ik wordt weer niet teruggebeld. Nou had ik eindelijk naar twee maanden een afspraak met een monteur staan en toen werd ik vandaag twee uur voor dat hij zou komen gebeld dat de monteur het niet gaat halen. Pffff nou ben ik maar weer gaan bellen maar krijg jullie niet meer te pakken, ik zou weer teruggebeld worden maar dat gebeurd nu dus ook weer niet.
Echt super jammer dat jullie zo met de klanten omgaan.
Hoop dat ik nu naar deze review misschien wel iemand aan de telefoon kan krijgen en dat mijn probleem nu wordt opgelost.

Groet Anouk Smits uit Papendrecht.

De shutters zijn uiteindelijk gemaakt en nu ben ik tevreden, jammer dat er zoveel tijd overheen moest gaan.

Reactie Shutterkoning:

Beste Anouk,
Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service. Ik begrijp dat het inmiddels allemaal is opgelost, maar ik wil toch nog even aangeven dat het stellen van shutters niet echt binnen de garantie valt. Dit omdat het een kwestie is van 2 schroeven aandraaien en zeer gemakkelijk zelf te doen is. Echter uit coulance hebben wij beloofd om het toch te doen voor u.
Helaas moest onze monteur afbellen dit omdat de klus die hij voor uw afspraak had staan enorm uitliep. Wij hebben u zsm laten weten dat wij een nieuwe afspraak in moesten plannen.
Echter vanwege ziekte was onze afdeling planning van ons die dag voor de 50% bezet, zodoende kan het kloppen dat wij die dag slechter bereikbaar waren als dat u normaal gesproken van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. Daarnaast heeft u mijn persoonlijke contact gegevens zodat u in toekomst mij ook rechtstreeks kunt bereiken.
Ik hoop dat u wel weer kunt genieten van uw mooie shutters.
met vriendelijke groet,
Michiel Broker

Score voor Shutterkoning: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Shutters