Stef

Tevreden over de shutters zelf, maar toch maar matig tevreden over de afwerking. Als gezond kritische doe het zelver stond ik toch te kijken hoe het kitten van voegen van 10 mm blijkbaar geen erg vormt voor deze werkmannen. Ik maakte nog de opmerking dat een voegkit zou loskomen (wat een week nadien ook gebeurde). Ook werden bij ons shutters verkeerd opgemeten en zelfs verkeerd gemonteerd. Eén shutter in de slaapkamer werd zelfs ondersteboven gemonteerd. Na het monteren van de shutters in de keuken bleek de keukendeur niet meer open te kunnen. En een shutter onder een schuin dak bleek helemaal niet open te kunnen omdat deze de verkeerde kant opdraaide. Het raam er achter kan dus niet gewassen worden, doordat de shutter niet open kan. De shutter in de keuken werd wel vervangen, met een wachttijd van opnieuw 3 maanden. Ondanks onze bezwaren op het moment zelf werden onze opmerkingen toch weggewimpeld door de leider van de werkmannen.

Prijs kwaliteit beter als bij andere aanbieders

Reactie Shutterkoning:

Geachte heer Decomble,
In ieder geval fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van de shutters maar minder fijn om te horen dat u niet tevreden bent over de installatie. Ik weet niet exact wat er precies is gebeurd maar wij zijn eigenlijk verbaasd dat u 10 maanden na de installatie een review schrijft en ons dit nooit met ons heeft gecommuniceerd. Ik heb zojuist telefonisch contact met u opgenomen met de vraag om het probleem alsnog op te lossen maar helaas geeft u ons hier geen mogelijkheid in.
Indien u alsnog van gedachte veranderd horen wij het graag. Toch willen wij u veel plezier wensen met de maatwerk shutters die wij hebben geleverd.
Michiel Broker
( zaakvoerder)

Score voor Shutterkoning: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee