Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes

m van den anker

Ik heb geen goede ervaring met uw scheermes ik zal uitleggen waarom ....het scheermes van 5 te breed en de mesjes zijn niet scherp genoeg in vergelijking met een wegwerp mesje en het handvat heeft geen grip wand als ik mij scheer dan glijd hij uit mijn hand ik heb u ook aan gegeven dat ik liever scheer met een mesje van 3 die ik bij ook besteld heb omdat die kleiner zijn waar u niks mee gedaan heeft en ik vind de verbinding tussen het mesje en het handvat niet variabel als ik me scheer met een wegwerp mesje met 3 mesjes die ook veel smaller zijn dan die van u vind ik dat die beter en fijner scheert dan het mesje van u in de hooft zaak vind ik dat uw mesjes veel te grof zijn mvrg M van den anker.

Weet ik nog niet dat hang af van uw reactie op mijn verbeter punten over uw product we zullen zie waar u mee komt misschien is het te persoonlijk per persoon

Reactie ShaversClub:

Beste Martin,
Hartelijk bedankt voor je review!
Het is vervelend om te horen dat dit je ervaring is geweest. We hebben je gemaild voor contact om dit samen op te lossen. We horen graag nog van je!
Groeten, August van ShavrsClub

Score voor ShaversClub: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Scheermes