Prijsstelling
Onze service

M Tyru

Ze laten je in de kou staan en staan op hun streep. Service is dermate laag. Ik beveel ze niet aan, want de beschrijvingen kloppen niet met het ontvangen product, zodat je kat in een zak koopt, dus weggegooid geld in de richting van hun portemonnee. Zo wil ik ook wel slapend rijk worden..

Reactie Sextoyland.nl:

Beste,
Bedankt voor het achterlaten van uw review.
Wij hebben inmiddels contact met u gehad over de kwestie.
Daaruit is gebleken dat u van de afbeelding bent uitgegaan dat het betreffende product gemaakt zou zijn van zacht materiaal terwijl dit nergens staat aangegeven.
Wij hebben u een product geleverd hoe hij ook beschreven is.
Doordat u de hygiënezegels verbroken heeft is het product helaas niet meer te retourneren. Waarom is dit zo: wij kunnen een volgende klant dit artikel niet meer als nieuwe en ongebruikt verkopen doordat de hygiëne niet meer te waarborgen is.
Wij vinden het bijzonder jammer om te lezen dat u om deze reden onze service als dermate laag beschouwd. Onze service staat juist hoog in het vaandel omdat wij elke klant een ongebruikt hygiënisch product willen leveren.
Wij nemen aan dat u bij het bestellen er ook vanuit bent gegaan dat u een ongebruikt artikel zou ontvangen.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Team Sextoyland.nl

Score voor Sextoyland.nl: 1/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: