Heeft u de glaszetter als deskundig en professioneel ervaren en heeft hij u geïnformeerd of alles naar wens was?
Heeft de glaszetter voldoende maatregelen genomen om uw eigendommen te beschermen en heeft hij alles netjes achtergelaten?
Arriveerde onze glaszetter volgens afspraak op tijd?

Ik werd op de dag van de afspraak bijtijds gebeld dat de betreffende monteur ziek was. Mij werd de keus gelaten of ze een vervanger moesten regelen of dat ik het wou uitstellen. Prettige manier van communiceren. Prima vakman. Dacht aanvankelijk dat hij meer materieel nodig had, maar bleek de ramen toch zonder kraan of steiger te kunnen plaatsen op de tweede verdieping. Ik was wel verbaasd dat de vakman niet even vroeg of ik samen het eindresultaat wilde bekijken. Daardoor werd ook niet gevraagd of alles naar wens was. Ik vond het knap dat de vakman in zijn eentje de klus klaarde.

Toen ik naar de showroom ging duurde het erg lang voor ik geholpen werd. Terwijl degene die me hielp in dezelfde ruimte achter de computer zat. Anderzijds kon ik toen even rondkijken wat deze firma allemaal kon leveren.

Hoe heeft u Seuren 24-uurs glasservice gevonden?

Ik reed erlangs.

Score voor Seuren Glasservice: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Plaatsen van 2 dubbelglas ruiten.