Vriendelijkheid taxateur
Inspelen op onvoorziene gebeurtenissen
Overeenkomst volgens afspraak
Vriendelijkheid medewerkers

Ruud Gosens

Senior Verhuizer ingeschakeld om mij te verhuizen van een appartement op drie hoog naar een verzorgappartement op tien hoog.
Ik ben een alleenstaande oudere zonder hulp van derde en zag enorm tegen deze verhuizing op. Vanwege ernstige gezondheid problemen had ik echter geen andere keus.
Na het eerste mailtje aan Senior Verhuizer kwam alles alleen in een stroomversnelling. Er werd een afspraak gemaakt voor een taxatie van wat er allemaal moest gebeuren.
In grote lijnen was dat een deels verhuizing van inboedel en een ontruiming van de spullen die niet meer nodig en/of in de nieuwe woning geplaatst konden worden.
De afspraak was dat de oude woning oplevering klaar zou worden gemaakt voor sleutel overdracht aan de bouwvereniging.

Tijdens de taxatie werd er ruim meedacht in alle richtingen. Verhuizing en ontruiming na de tijd.
Voor de verhuizing is er goed contact geweest tussen de verhuizer en mijn over enkele dingen die nog nodig waren.
Ook hier heeft het bedrijf mij weer geheel ontlast en er voor verzorgt dat alles voor de verhuizing en ontruiming in orde was.

Op de dag van de verhuizing verliep alles zoals afgesproken en zonder problemen.
Met een halve dag was de hele verhuizing en ontruiming zeer professioneel gerealiseerd.
De oude woning was klaar voor de sleuteloverdacht aan de woningbouw en ook dat verliep door het professionele werk van Senior Verhuizer ook zonder probleem en was met tien minuten geregeld.

Ik ben dan ook meer dan tevreden over de werkwijze en het contact van deze verhuizer.

Goed overleg voor de verhuizing, professioneel personeel tijdens de werkzaamheden. Werken vlot en deskundig tijdens de werkzaam heden.

Zou het niet weten.

Score voor Senior Verhuizer: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Verhuizing plus ontruiming.