Vriendelijkheid taxateur
Nakomen gemaakte afspraken
Inspelen op onvoorziene gebeurtenissen
Overeenkomst volgens afspraak
Vriendelijkheid medewerkers

Vriendelijke verhuizers die mee helpen de dozen uit te pakken.

Op korte termijn zijn verhuizingen in te plannen, flexibel, full service (dus ook zaken ophangen)

Afval (zelf een kaars) kan niet mee genomen worden mits hiervoor afvoer wordt betaald. En indien er zaken worden opgehangen waarvoor het nodig is om te boren, dan graag ook het gruis even opvegen. Ook boren boven een opgemaakt bed, kan natuurlijk niet zonder dat je dit afdekt.

Reactie Senior Verhuizer:

Bedankt voor de hoge beoordeling en de feedback/verbeterpunten.
Het klopt inderdaad dat we de jongens meegeven dat men stortkosten moet rekenen voor het meenemen van spullen die over zijn. U moet zich voorstellen dat we elke dag na elke verhuizing spullen van mensen meekrijgen die over zijn of toch niet in de woning passen. Dit zorgt ervoor dat onze loods elke keer vol staat met spullen die dan mee zijn gekomen van een verhuizing. Wij kunnen als bedrijf niet gratis storten zoals een particulier en moeten daarvoor betalen. Vandaar dat we stortkosten regelen als wij spullen moeten weggooien. Op onze boormachines zit een automatische stofzuiger, vandaar dat wij het stof niet apart opvangen. Natuurlijk zou dit geen stof achter mogen laten al helemaal niet op een opgemaakt bed. Onze excuses, hier zullen we actie op ondernemen. Verder nogmaals hartelijk dank voor de prettige samenwerking en de positieve beoordeling.

Score voor Senior Verhuizer: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: verhuizing