Vriendelijkheid taxateur
Inspelen op onvoorziene gebeurtenissen
Overeenkomst volgens afspraak
Vriendelijkheid medewerkers

Frans A'Campo

Vijf sterke mannen hebben onder verzwarende omstandigheid de verhuizing tot een goed einde gebracht binnen de
geplande tijdsduur. Qua inspanning hebben zij mij volledig gevrijwaard van belastbaarheid. Toen ik rond 15.30 uur het overzicht kwijt dreigde te raken, heeft de voorman mij begeleid naar een voor allen bevredigende afloop van de verhuizing.
Alle service voor een senior waren welkom , zoals het lastig demonteren en weer monteren van een tweepersoonsbed, of bij een niet verwacht tekort aan kastruimte de garderobe versneld en adekwaat herschikken met begeleidende tips. Enz.

De verhuisdag 4 maart 2016 was getekend door zeer slechte weersomstandigheden. Vanaf de aankomst op het oude adres om 9.00 uur tot aan de aankomst bij de nieuwe woning om ± 15.30 uur heeft het onophoudelijk gesneeuwregend.
De laadvloer van de vrachtauto's kon nauwelijks droog gehouden worden !
Anderhalf uur uitloop bij het inpakken werd na 15.30 uur gelukkig droog naar binnen gebracht in de nieuwe woning. In een record tijd werd de inventaris in de nieuwe woning volgens systeem goed afgeleverd. Acht "gecrashte" dozen door de nattigheid werden alsnog safe op het droge gebracht. De verhuizers hebben veel extra inspanningen geleverd, waarvoor veel waardering op zijn plaats is.

de etiketten die ik vooraf had gekregen plakten niet goed op de dozen, lieten te snel los. Tip vooraf dit euvel controleren op
te vochtig of iets anders.

Score voor Senior Verhuizer: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: verhuizing van een 4 kamer appartement in Ede naar...