Deskundigheid waarmee u geholpen bent?
Was de communicatie duidelijk met onze medewerkers?
Wat vindt u van de informatie op de website?
Reactiesnelheid waarmee u geholpen bent?

Otto Tromp

Zeer slecht

Aanbevelingen

Maak waar wat je op je website vermeld

Neem inderdaad foto's bij het ophalen en controleer of de juiste documenten erbij geleverd worden.

Reactie SCL Rotterdam:

Beste meneer Tromp,
Allereerst betreuren we het ten zeerste dat u een slechte ervaring hebt gehad met onze
dienstverlening. Het spijt ons oprecht dat u niet tevreden bent met de service die u heeft ontvangen. We nemen feedback van onze klanten zeer serieus en streven ernaar om problemen snel en effectief op te lossen.
Zoals reeds besproken willen we hier een oplossing voor treffen, maar we kunnen u helaas telefonisch en per e-mail niet bereiken. Onze klanttevredenheid staat voorop, en we willen er alles aan doen om uw zorgen aan te pakken en uw ervaring te verbeteren. Kunt u ons laten weten of u het probleem inmiddels heeft kunnen oplossen? We horen graag of er nog zaken zijn waarbij we u kunnen ondersteunen of verbeteren.
We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ervaren en hopen dat we een kans krijgen om uw vertrouwen terug te winnen. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we zijn vastbesloten om ervoor te zorgen dat uw volgende ervaring met SCL Rotterdam aanzienlijk positiever zal zijn.
Mocht u de kwestie nogmaals willen bespreken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, telefonisch of per e-mail. Of, als u dat wenst, maken wij graag een persoonlijke afspraak met u om onder het genot van een kop koffie tot een passende oplossing te komen.
SCL Rotterdam

Score voor SCL Rotterdam: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: