Deskundigheid waarmee u geholpen bent?
Was de communicatie duidelijk met onze medewerkers?
Wat vindt u van de informatie op de website?
Reactiesnelheid waarmee u geholpen bent?

Feico Mol

Prettig samengewerkt bij het importeren van een Mercedes vanuit de Verenigde Staten. Er wordt meegedacht en goed advies gegeven, bovendien beschikken ze over een netwerk van garage's om aanpassingen en noodzakelijke reparaties te verzorgen.

Volgende import uit de VS ga ik zeker weer via SCL doen!

Aanbevelingen

Soms is het niet helemaal duidelijk wat de status is van de vooruitgang. Met de huidige technologie zou het toch niet heel moeilijk moeten zijn om online een persoonlijk overzicht te hebben met welke stappen er al gezet zijn, wat er nog moet gebeuren en wanneer dat ongeveer zal zijn, en welke kosten er al gemaakt zijn en wat er nog aankomt. Een auto importeren vinden de meeste mensen spannend en nieuw, en liefst willen ze natuurlijk zo snel mogelijk de auto voor de deur hebben staan. Door ze meer direct inzicht te geven ipv alles via de telefoon en email te doen maak je denk ik een hoop klanten nog meer tevreden.

Zie hierboven. Verder kan de aansluiting tussen de transportmensen en het importteam wel wat strakker, al vanaf het moment dat ik een offerte aanvraag deed was het duidelijk dat hier afstemming ontbrak.

Score voor SCL Rotterdam: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: