Angelique

Allereerst wil ik aangeven dat het een zeer intensieve opleiding is als je dit naast je werk (32 uur) moet doen. Het geleerde is voldoende maar jammer genoeg vind ik dat er tijdens de lessen te veel focus ligt op de module opdrachten. Op deze manier mis je eigenlijk de extra diepgang die ik van de opleiding had verwacht. Bovendien heb je voor sommige modules maar 2 lessen en dan ineens voor andere weer 3. En dan precies waar je er 2 van hebt denk je daar had best een extra les voor gekund. Daarnaast vind ik persoonlijk dat er geen balans is in examens en module opdrachten. Als jouw kunde niet in module opdrachten schrijven ligt sta je dus eigenlijk al met 1-0 achter. In mijn ogen hoort dit meer in balans te zijn. Ik zou in ieder geval niet snel iemand deze opleiding aanraden en zeker niet voor het geld. Die is echt te fors. Ook de planning laat te wensen over. Je begint de opleiding met de gedachten de lessen te kunnen volgen in bijvoorbeeld Den Haag maar gaande weg de gehele opleiding wordt je overal naartoe gestuurd dit vind ik niet netjes en bovendien heb ik zelfs een module gehad waar het zelfstudie was, dit vind ik heel slecht, vooral het geen keuze kunnen hebben. Waar ik het meest positief over ben zijn de studiebegeleiders van Schroevers die je echt een gevoel geven dat ze er voor je zijn! Die verdienen echt de pluim hier.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons, Angelique! Wat jammer om te lezen dat je de extra diepgang mist bij onze opleiding en dat er geen balans is in examens en module opdrachten. We gaan je feedback intern doorzetten naar de desbetreffende afdeling.
We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Schoevers

Score voor Schoevers: 3/5