Andrea

De opleiding is me goed bevallen. Ik vind het alleen erg jammer dat de betreffende locaties niet de locaties blijken te zijn waarvoor je je inschrijft. Ook had ik me ingeschreven voor een avondopleiding, maar ook dat blijkt in de praktijk niet mogelijk. In plaats van een avond had ik overdag les, waarvoor ik vrije dagen moest opnemen. De locaties waar ik nu de lessen kosten me meer reistijd (en geld) waarvoor ik in 1e instantie had gekozen.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het delen van je review met ons. Allereerst fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding.
We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Schoevers

Score voor Schoevers: 3.5/5