Ruby

De training kwam niet overeen met de info die ik ontvangen had per email. De onderdelen waardoor ik de training wilde volgen, zaten volgens de docent niet in de training. Ik heb nu niet uit de training kunnen halen wat ik er uit had willen halen. Tevens vind ik de prijs- kwaliteit verhouding niet meer in balans: de training zou voor gevorderde notulisten zijn, echter kunnen gevorderde notulisten niets uit de training halen/ valt er niet echt nieuws te leren. Erg jammer dit. Ik zal deze training niet aanbevelen bij mijn collega's.

Reactie Schoevers:

Beste Ruby, het spijt ons te lezen dat de training is overeen kwam met de info die je per e-mail had ontvangen. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.
Schoevers

Score voor Schoevers: 3/5