Leonie

Ik ben erg teleurgesteld. In ongeveer alle opzichten. Dat de training is verzet en is op een andere locatie gegeven. Daardoor heb ik extra reiskosten gehad maar dat is nog niet zo erg.
Bij aanvang van de training waren er geen laptops maar computerkasten, terwijl de training toch echt notuleren op de laptop is. Op de computerkast stonden 3 word documenten (voorbeeld notulen, besluitenlijst en actiepuntenlijst) en dat was het.
De docent heeft bij aanvang al aangegeven dat wij niet teveel verwachtingen moesten hebben over het digitale deel en de laptop, omdat hij meer thuis was in het taalkundige deel en wij op het laptop gebied er meer van af wisten dan hij. HUH?
In de informatie bij de training werd over templates etc. gesproken.
We hebben bijna een uur niets kunnen doen omdat er filmpjes niet beschikbaar waren. De filmpjes waren van slechte kwaliteit en achter in de ruimte niet te horen.
Tevens is de lesstof die wordt aangeboden oud en niet up to date. Het digitale boek dateert uit 2010 en is samengesteld uit lesstof van 2006 en 2009.
We hebben wat uitleg gekregen over hoe een verslag, besluitenlijst en actiepuntenlijst eruit moet zien. Niets wat wij als cursisten nog niet wisten.
Waar ik moeite mee heb, is dat er heel veel geld betaald wordt voor deze training en dat de lunch apart berekend wordt. Het staat vooraf vermeld maar ik blijf het bijzonder vinden.
Ik was zo blij dat ik eindelijk via Schoevers een training kon volgen. Ik ben er met het idee naartoe gegaan dat ik veel zou leren, beter en efficiënter mijn werk zou kunnen gaan doen. Hoe is de teleurstelling dat ik deze dag niets nieuws geleerd heb.
De docent was erg vriendelijk en hij moet werken met het materiaal dat hij aangeboden krijgt om de training te geven.
De prijs-kwaliteit verhouding is er niet. De prijs is bizar hoog en de kwaliteit is belabberd. Ik heb er geen ander woord voor.
Echt heel erg jammer. Ik voel me helaas genoodzaakt om een klacht hierover in te dienen bij Schoevers.

Reactie Schoevers:

Het spijt ons te lezen over je ervaringen en dit is niet de service die je van ons mag verwachten, Leonie. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.
Met vriendelijke groeten,
Schoevers