Petra

Ik vond het een slechte opleiding. Ik heb van tevoren telefonisch mijn wens met betrekking tot de opleiding besproken - opfriscursus en tips en tricks om beter te notuleren.- en mij werd toen deze opleiding geadviseerd.
In jullie brochure staat dat in deze opleiding handige tips en trucs om zo kort, snel en goed mogelijk te notuleren geleerd worden en dat je leert hoe je kunt luisteren, formuleren en typen tegelijkertijd.
Verder zou je met deze opleiding leren wat belangrijk is om op te schrijven, maar vooral ook wat je niet hoeft op te schrijven. Verder leer je de laptop als handig hulpmiddel in te zetten.
Zo had ik mij de cursus dus voorgesteld maar wij kregen een paar filpmjes te zien van vergaderingen. We moesten zelf zonder instructies aantekeningen maken en daarna de notulen gaan maken op de laptop.
Daarna liet de docent zien hoe de notulen er volgens Schoevers uit zouden moeten zien. Als je vertelde wat je zelf had..meer of minder genotuleerd, dan was het antwoord dat dat ook goed was.
Al met al heb ik weinig tot niets geleerd.

Reactie Schoevers:

Jammer om te lezen dat je al met al weinig hebt geleerd Petra. We nemen je feedback intern met ons mee.
Met vriendelijke groeten,
Schoevers