Waardeloos. De slogan 'met schoevers ben je meer waard' slaat inmiddels helemaal nergens meer op. Het management is zwaar onderbemand waardoor studenten niks meekrijgen van de persoonlijke ervaring die hen beloofd wordt. Het is een bron van miscommunicaties, management is bureaucratie ten top en er heerst onpersoonlijke begeleiding met de houding 'je doet hbo, zoek het zelf maar uit'.

Het gevoel dat studentes niet gehoord worden loopt over en situaties waar docenten op vakantie zijn tijdens de lesuren of zelf geen idee mogen hebben hoe het examen eruit ziet maken groot deel uit van de organisatie.
Locaties zijn aan het sluiten en opleidingen worden aangeboden om vervolgens niet gestart te worden. Een chaotische bende is het, waar ik me afvraag of mijn diploma straks echt die €30.000,- waard is.

Ik zou Schoevers niet aanraden.

Reactie Schoevers:

Beste student,
We vinden het heel erg jammer dat je niet tevreden bent over het verloop van je studie bij Schoevers. Voor studenten is het management niet het eerste aanspreekpunt, maar de studiecoach op je eigen vestiging. Kan je studiecoach je vraag/ probleem niet oplossen, dan nemen zij contact op met het hoofkantoor. Mocht je willen dat er iemand van het hoofdkantoor rechtstreeks contact met jou opneemt, vragen we je vriendelijk je contactgegevens achter te laten zodat wij contact met jou kunnen opnemen.
Hartelijke groet,
Schoevers voltijd opleidingen