Van Oeveren

Gilbert de Jong

Beschrijf hier uw ervaring

Gezellige man.
Hij had snel een idee en heeft echt gekeken naar onze wensen .
Toch vonden wij bij nameten de ruimte voor een grote tuintafel met doorgang naar garage wat klein ( 50 cm )
Tja en dan ga je zelf zitten rommelen aan die schets ?
Ook grind voor de garage lijkt ons niet praktisch....scooter, fietsen , maaimachine enz enz zullen geregeld door het grind moeten .
Een border rand van 30cm maar dan ontdekken dan de rand dan bij de afstap wel 50 cm wordt .....ehhh nee !
Het is moeilijk om zelf in een uur bepaalde dingen te realiseren .
En dan komt het alsnog op je eigen oplossingen en ideeƫn aan .
Maar goed ...wel een stuk op weg geholpen Gilbert !
Jammer dat er geen kopje thee of koffie was ?

Reactie Schetsservice.nl:

Beste Relinde,
Dank voor uw feedback. Het is eventueel mogelijk om de schets uit te laten werken tot een compleet tuinontwerp waarbij de maatvoering op de centimeter nauwkeurig klopt en de materialen nauwkeurig staan omschreven.
Grind voor een garage kan best mits er voldoende aandacht wordt besteed aan de wijze van aanbrengen. De 30 cm waar u het over heeft is (waarschijnlijk\) een breedtemaat en geen hoogtemaat.
Een afstap is doorgaans tussen de 15 en 20 cm hoog.
Thee en koffie kan en wil ik niet schenken omdat het in het verleden meer dan eens is voorgekomen dat mensen, in hun enthousiasme, het kopje hebben omgegooid wat natuurlijk voor iedereen niet een prettige Schetsservice-ervaring is ...
Mocht u vragen hebben over de gemaakte schets dan kunt u dat het beste door mij een e-mail te sturen via info@schetsservice.nl.

Score voor Schetsservice.nl: 4/5
Beveelt u de Schetsservice aan? Ja