Ellen

Ik heb de docent 1 keer gesproken, en daar heb ik zelf om moeten vragen. Ik kan dus geen oordeel geven over haar. Volgens de informatie die ik in het begin heb gekregen zou je ook aan het eind van de cursus worden gebeld, maar dit is niet gebeurd.
Ik vond het volgen van de cursus online niet handig. Ik had geen overzicht over het geheel. De opdrachten vond ik soms niet duidelijk en erg veel. Voordat ik aan de cursus begon heb ik gebeld om te vragen of je in het vakgebied moet werken om de cursus te volgen. Dit was niet nodig, ook niet om de opdrachten met gesprekken te maken. Dit bleek niet het geval, er waren nogal wat opdrachten waarbij je gesprekken moest voeren. Aangezien ik in een andere sector werk, kon ik hier niks mee, ik had ook geen zin om steeds vriendinnen of familie te vragen. Uiteindelijk heb ik de cursus online laten zitten en de 3 boeken doorgewerkt. Dat werkte voor mij veel beter, ik had een duidelijker overzicht over de gehele theorie. Gelukkig had ik via whatsapp contact met een aantal medestudenten en kon ik het een en ander overleggen en oefenen. Ik vond de belasting van het volgen van de cursus best pittig, ik ben blij dat ik het gehaald heb en eraf ben. Echt tevreden ben ik niet over Scheidegger, de voorlichting van te voren is niet helemaal eerlijk, vind ik en voor mij voelt het dat als je (een flink bedrag) hebt betaald, je daarna maar moet afwachten hoe het verder verloopt. In eerste instantie had ik gekozen voor een cursus op locatie, maar daar was te weinig animo voor, dit bleek bij alle medestudenten die ik sprak, ik vraag me af of dit een werkelijke optie was? En ik vind het raar dat een cursus met docent en locatie dezelfde prijs heeft als een cursus online, die 1 keer wordt ontwikkeld en met een docent waar je heel weinig van hoort.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Beste Ellen,
Allereerst bedankt voor het delen van je review met ons. Wat jammer om te lezen dat de cursus niet is gelopen zoals je graag had gewild. We zullen je feedback ook intern met ons meenemen, ter verbetering van de kwaliteit en service. Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we het graag.
Scheidegger Opleidingen

Score voor Scheidegger Opleidingen: 1.5/5