Dichterbij

Maar 3 van de 4 modules kunnen volgen doordat de 4de module steeds niet doorgaat op de plaats waar ik de andere 3 ook heb gevolgd. Ik heb geen mogelijkheid om verder te reizen en wil deze graag klassikaal volgen. Dat was een bewuste keuze. Erg slecht!

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Hartelijk bedankt voor het indienen van jouw persoonlijke feedback.
Begrijpelijk dat je het vervelend vindt dat je modules uit jouw opleiding niet konden worden aangeboden op de door jou gekozen voorkeurslocatie.
Wij bieden verschillende locaties aan, verspreid door Nederland. Het is ook zeker onze intentie om de modules aan te kunnen bieden in alle locaties die wij aanbieden.
Echter zijn wij hierin wel afhankelijk van het aantal inschrijvingen dat wij binnenkrijgen.
Wanneer een module niet kan worden aangeboden in de voorkeurslocatie van een student geven we de student keuze(s) uit één of meerdere alternatieven. De module kan in de e-learning variant gevolgd worden, de module kan vaak op een andere klassikale locatie gevolgd worden en de module kan worden doorgeschoven naar een volgend startmoment.
We nemen je feedback mee en we willen je hiervoor bedanken. Veel succes gewenst met het vervolg van jouw opleiding!
Met vriendelijke groeten,
Scheidegger Opleidingen