Gevotec BV

Niet kunnen volgen. Gaat niet op gewenste locatie door. 2e keus is voor niks, want daar doen ze niets mee. Tja, jammer mevrouw, maar die zit net helemaal vol... En dat al voor de 3e keer! Heb me uit laten schrijven, dit nooit weer

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Beste Gevotec BV,
Hartelijk bedankt voor het delen van jouw persoonlijke feedback. Vervelend om te lezen dat je een negatief gevoel hebt overgehouden aan jouw inschrijving bij ons.
Op het moment van inschrijven wordt aan de student gevraagd om een voorkeurslocatie en voorkeursvariant (dag, avond of e-Learning) op te geven. Wij proberen altijd zoveel mogelijk rekening te houden met de door de student opgegeven voorkeurslocatie en –variant, maar zijn hierin afhankelijk van het aantal aanmeldingen. Wij hanteren namelijk een minimaal aantal studenten per klassikale groep.

Wanneer het bij ons duidelijk is dat er onvoldoende aanmeldingen zijn voor de voorkeurslocatie en –variant van de student om de module definitief van start te laten gaan, dan nemen wij hierover contact met de student op. Wij hopen in een dergelijk geval natuurlijk dat een van de beschikbare alternatieven, een optie is voor onze studenten. In veel gevallen blijkt dit ook een mogelijkheid, maar er komen ook gevallen voor waarin dit niet het geval is. Wanneer dit niet zo is, is het doorschuiven van de module naar een volgend startmoment nog een alternatief.

De student is niet verplicht te kiezen voor een alternatief en heeft ook de mogelijkheid om de opleiding te beëindigen. In dat geval worden de kosten voor de reeds door ons aangeboden modules in rekening gebracht.
Inmiddels is jouw inschrijving kosteloos geannuleerd. We wensen je veel succes bij het vinden van een andere passende opleiding. Mochten we hierin iets kunnen betekenen voor je dan horen we het graag.
Met vriendelijke groeten,
Scheidegger Opleidingen