Scheidegger Opleidingen

Scheidegger adverteert met klassikaal leren in de buurt. Beiden, klassikaal en in de buurt zijn niet waar! Mijn studie bestond uit 4 modules. Hiervan werden er 2 niet klassikaal gegeven wegens te weinig aanmeldingen. Deze mocht ik dus zelf uit een boek gaan leren. Ik had speciaal voor de klassikale lessen gekozen, online studies zijn veel goedkoper elders te vinden.
Daarnaast geeft scheidegger dus aan dat het mogelijk is op vele locaties in het land je opleiding te volgen. Ik had mij ingeschreven voor Sittard, maar moest uiteindelijk naar Eindhoven. Dat bleek nog een geluk, want ik zat samen met studenten uit Apeldoorn, en Breda..
Tot slot gaf Scheidegger aan dat mijn opleiding een HBO opleiding was. Echter bij alle modules zaten zowel MBO als HBO studenten gemengd, maar wel dezelfde stof en examen te maken. Dat kan toch niet?!
Kortom, kies nooit voor Scheidegger, het is zonde van je tijd en geld!

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het indienen van jouw persoonlijke feedback en wat vervelend om te lezen dat je ontevreden bent over de planning van de modules uit jouw opleiding.
We komen hierover graag met je in contact en we zullen hierover dan ook telefonisch contact met je opnemen.
Met vriendelijke groeten,
Scheidegger Opleidingen