Ieneke

Scheidegger doet net of je de opleiding klassikaal in de buurt kunt volgen, maar dit is niet zo. Elke module is er weer een andere lesdag in een andere stad, terwijl je je vooraf aanmeldt voor een bepaalde dag en locatie. Soms wel 100 km verder dan de locatie waarvoor ik me had ingeschreven. In de extra reiskosten komen ze niet tegemoet en op deze manier is het lastig om de opleiding te combineren met je baan. Iedere keer moet je maar afwachten waar de nieuwe module plaatsvindt en op welke dag. Zeer vervelend. De kwaliteit van de lessen en het lesmateriaal is wel goed.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Het is vervelend als de verwachting m.b.t. de locatie anders is dan voorgesteld en we betreuren dat dit zo is verlopen. Ons onderwijs is modulair opgebouwd en wij kunnen geen startgarantie afgeven voor een locatie van voorkeur. Voor doorgang dienen er voldoende inschrijvingen te zijn. Het annuleren van groepen proberen we tot het minimum te beperken omdat wij weten welke impact dit kan hebben op de agenda van onze studenten. Het eventueel uitwijken naar een andere locatie vindt alleen plaats in overeenstemming met de student. We waarderen de feedback en nemen dit mee in ons proces ter verbetering van onze dienstverlening.
Scheidegger Opleidingen

Score voor Scheidegger Opleidingen: 2.5/5