De opleiding was interessant en werd er gezegd dat ik de lessen goed deed. Van de laatste module opdracht klopte de casus van geen kant. Er waren al vorige cursisten geweest die een aanklacht hadden ingediend, maar daar is geen gehoor aan gegeven. Hierdoor hadden een andere cursist en ik dus hetzelfde probleem om deze module opdracht perfekt te kunnen maken.
Na twee keer bezwaar indienen vanwege vreemde feedback van de eerste gemaakte module, omdat de beoordelaar de verkeerde module opdrachten nakeek, ben ik toch geslaagd van beide modules. Daardoor heb ik toch mijn diploma kunnen halen.
Ik raad scheidegger dus absoluut niet aan vanwege de fouten die zij maken tijdens examen opdrachten. Als je niet bijdehand genoeg bent, zal je zeker zakken.
Ik raad aan om gewoon naar school te gaan. Extra hulp moet je nml. inkopen. Dus zak je= zoek het zelf maar uit!

Reactie Scheidegger Opleidingen:

We waarderen de feedback uit deze review en hadden ons graag verder verdiept in de beschreven situatie. De achtergelaten contactgegevens stellen ons hiertoe helaas niet in de gelegenheid.
Scheidegger Opleidingen

Score voor Scheidegger Opleidingen: 0.5/5