Ik heb een douchecabine gekocht in oktober 2024. Nu is de thermostaatkraan stuk gegaan. Ik belde met de klantenservice. De medewerker wist al wie ik (zonder dat ik dat verteld had) was en nadat ik m'n verhaal gedaan had zei ze dat ik de volgende dag savonds een nieuwe kraan zou ontvangen. Geen vragen en nergens moeilijk over doen. Dit was de snelste en beste service die ik ooit gehad heb. TOP.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.