Prima ervaring, zowel prijstechnisch alsook in het persoonlijk contact. Mijn bestelling bestond uit drie delen. Toen er slechts één deel bezorgd werd,direct gebeld natuurlijk. Excuses werden aangeboden, er was een fout gemaakt bij het oppicken van de producten. Ik kreeg het direct alsnog bezorgd. Prima. Een foutje maken mag - zeker als je er niet voor wegloopt
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.