Ik zal Sanitairkamer wel aanbevelen, alleen zijn er een paar minpunten die ik wil aankaarten. De levering is een week later geweest dan gepland. Ik kreeg dagelijks een mailtje met dat het de volgende dag kwam, maar dat werd uiteindelijk een week later. Ook had ik een vraag gesteld aan de klantenservice voor een kleurenstaal, ze gaven aan dat deze niet beschikbaar waren. Toen ik later nog beter op de site keek, zijn deze gewoon te bestellen. Jammer van de moeite. Ook vind ik veel technische informatie tekening ontbreken. Ik heb de glaswanden vast besteld, maar pas in de zomer nodig. Ik moest de afmetingen weten om te zien of ze zouden passen, dat kon ik niet vooraf inzichtelijk krijgen door bijvoorbeeld technische tekeningen.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.