De onderdelen die ik heb besteld zijn prima, geen klachten over dat. Maar de afhandeling/communicatie slecht bij problemen. 2 van de 3 pakketen was goed geleverd, het laatste deel kwam een week later met kapotte doos en vast geplakt binnen. Contact via telefoon, op verzoek foto's gemaakt en via mail verstuurd, om te kijken of er niks stuk is en of die compleet is. Hoor vervolgens niks, nog een keer gebeld, weer zelfde, mail verstuurd en weer geen gehoor. Inmiddels wordt het toilet geplaatst, niet compleet en stuk, in alle haast hier ter plekke een nieuwe groter en duurder toiletreservoir moeten bestellen.
Vervolgens duurt de afhandeling van de retour en betaling ook traag helaas. Dus denk wanneer alles goed gaat, het een prima partij is, wanneer niet zo goed, dan wordt het meteen ook lastig.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.