Ik bestelde een meubel voor in het toilet. Alles was fout. Ik bestelde een rechtsdraaiend meubel, het was linksdraaiend. Het plankje van de kast was gebarsten en de wastafel was veel te groot voor het kastje. Na een mailtje waar ik geen antwoord op kreeg nam ik dan maar telefonisch contact op. (waar je minstens 30 minuten aan de telefoon hangt). Aan de telefoon kreeg ik kortaf te horen dat ze 5 werkdagen de tijd hebben om te antwoorden, terwijl we al aan werkdag 7 zaten. Telkens nu een mail wordt verstuurd vanuit de klantendienst met een vraag of ik de verpakking nog heb, hebben ze opnieuw 5 werkdagen tijd om deze na mijn antwoord te beantwoorden. Ondertussen zitten we al aan mail 3 (dus minstens 15 dagen). Men zou er toch van uitgaan dat eens een dossier is geopend men geen 5 dagen wacht om te antwoorden. Nooit meer!
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.