Alles was prima, zelfs enkele bestellingen afmelden was geen probleem. Een klein minpuntje: bij keuze elektrische of normale verwarming handdoekrek werd er gezegd: elektriciteit is goedkoper. Dat klopt niet want één kilowatt kan niet op tegen één kuub gas!
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.