Helaas is mijn douchebak met schade geleverd. Dit heb ik gemeld op 22 april 2023. Er is inmiddels bijna een maand verstreken en ik heb hiervoor nog steeds geen vervangend product gekregen. Ik vind de klantenservice uitermate teleurstellend. Ik heb zelf elke week een mail gestuurd of er al een update was. Vaak kreeg ik pas na een week een antwoord met de melding "Helaas is erg druk bij de klantenservice". Ik zal hier absoluut niet een volgende keer bestellen. Dit heeft te maken met de service want schades en fouten kunnen uiteraard altijd voorkomen het gaat erom hoe dit opgelost word.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.