We zijn in den Bosch geweest in de winkel. Helaas was deze showroom nog niet "af" en niet duidelijk vermeld op de website. Dus veel inspiratie opdoen was er niet. Echter was de jongeman in de winkel vriendelijk en behulpzaam. Dit betreft ook de vragen die we hadden naderhand.
We hebben spullen besteld via de website, snel verstuurd. Inpakken kan beter, de doos was half open. Er zou nog een spiegel nageleverd worden, die niet op voorraad is. De communicatie over de levering, ging stroef. Inmiddels hebben we een afspraak gemaakt voor bezorging.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.