20961 beoordelingen

Deskundigheid medewerkers
Levering

N.Gijsbers-Rademakers

Fijne winkel waar je eerst zelf je ronde kunt doen zonder dat ze meteen op je lip staan. Vriendelijk personeel dat meedenkt . Maar dat was het dan ook... Toen onze bestelling geleverd werd zat er 1 wc-pot niet bij terwijl we die toch ruim van te voren besteld hadden.
De chauffeur was niet echt vriendelijk .
Toen het sanitair geïnstalleerd werd kwamen we erachter dat allebei de wc brillen beschadigd waren en/of foutjes hadden dus maar gemaild (met foto's als bewijs) .
Er zouden 2 nieuwe brillen opgestuurd worden(levertijd 1 a 2 weken) en ik moest de oude brillen dan retour sturen.
Maar ik ga niet op een pot zonder bril zitten dus ik wachtte op de 2 nieuwe voordat ik ze retour zou sturen.
Sturen ze maar 1 nieuwe bril in een veel te grote dus dat kan je wel raden.....precies...bril beschadigd!!
Wéér een mailtje er heen ;ze zouden 2 nieuwe brillen opsturen (1 a 2 weken levertijd).
Ook bleken de planken van de wastafels beschadigd te zijn ,mail met
foto's gestuurd. Er zouden 2 nieuwe opgestuurd worden (na enig mailverkeer).
En wat kwam er gisteren binnen..... jaaaaa....2 brillen (nog helemaal intact) én 1 plank ipv 2..... Sanitairkamer had 1 dag voor levering gebeld dat de chauffeur tussen 11.00 /13.00 uur zou komen maar een half uur van te voren zou bellen ,helemaal fijn natuurlijk... Nou, ik zit nog steeds op zn telefoontje te wachten en hij is dus ook niet geweest.
Wel is DPD geweest , ook een mail van gehad 2 dagen van te voren dat een pakket kwamen bezorgen van Sanitairkamer tussen 13.30/14.30 uur. Deze beste man kwam wél zijn belofte na...mn geduld is inmiddels bijna op kan ik wel zeggen !

Score voor Sanitairkamer.nl: 2/5
Zou u Sanitairkamer aanbevelen? Nee